Jegyző

 
Koláné Dr. Markó Judit jegyző
 

2000. augusztus 10-e óta folyamatosan a közigazgatásban helyi önkormányzatnál dolgozik.

Hajdúböszörmény Város életébe 2008. évben kapcsolódott be, tekintettel arra, hogy 2008. március 17-én a Képviselő-testület a kiírásra került pályázat alapján kinevezte a Város Aljegyzőjének.

2013. február 1-től nevezte ki Hajdúböszörmény Város Polgármestere a kiírásra került pályázat alapján a Város Jegyzőjének.

2000. évben jogász diplomát a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar jogász szak nappali tagozatán szerzett. A kötelező három év gyakorlatot követően jogi szakvizsgát tett 2004. évben, valamint szakmai tudása továbbfejlesztése érdekében Európa jogi szakjogász diplomát szerzett szintén 2004. évben az ELTE posztgraduális képzése keretében.

2011. évben a Debreceni Egyetem Agrár- és Gazdálkodástudományok Centruma Felnőttképzési és Távoktatási Központ képzésén közbeszerzési referens képesítést szerzett. Az előírt kötelező képzések teljesítése eredményeképpen a Közbeszerzési Hatóság által vezetett és az elektronikus közbeszerzési rendszerben közzétett felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadók névjegyzékében szerepel, szaktanácsadói jogosultsága folyamatos, kétévente megújításra kerül.

2020. évben a Debreceni Egyetem jogász szakirányú továbbképzési szakán HR szakjogász szakképzettséget szerzett.

Államilag elismert középfokú általános nyelvvizsgával rendelkezik angol, német, francia nyelvekből.

 
E-mail: jegyzo@hajduboszormeny.hu
Telefon: 52/563-257

Jegyzői közvetlen irányítás alá tartozók:

 

informatika

szerver

563-253

Szarvas Zoltán

informatikus

Lázár Zsolt

informatikus

Települési főépítész

41

563-241

Tóth Sándor

települési főépítész

 

42

563-242

Oláh Lajosné

építésügyi ügyintéző

Humánpolitika

65

563-265

Tóth Edit

személyügyi referens

 

Jegyzői közvetlen irányítása alá tartozó feladatok

 

Humánpolitikai feladatok

 

  • A Hivatal köztisztviselőinek közszolgálati jogviszonyával és munkavállalóinak munkaviszonyával összefüggő humánpolitikai feladatok ellátása.
  • A polgármester, az alpolgármesterek foglalkoztatási jogviszonyával kapcsolatos feladatok ellátása.
  • A Hivatal engedélyezett létszámkerete alakulásának figyelemmel kísérése, vezetése.
  • Személyi nyilvántartás, közszolgálati alapnyilvántartás vezetése és az adatok folyamatos karbantartása, adatszolgáltatási kötelezettség teljesítése a jogszabályban meghatározott szervek részére.
  • A Közszolgálati Szabályzatban meghatározott egyéb juttatásokkal kapcsolatos döntések előkészítése.
  • A köztisztviselői vagyonnyilatkozat-tétellel kapcsolatos munkáltatói intézkedések előkészítése és közreműködés a végrehajtásban.
  • Éves képzési terv elkészítése és végrehajtásában való közreműködés.
  • Köztisztviselői fegyelmi eljárásokban való közreműködés.
    • A köztisztviselők minősítésével, teljesítményértékelésével kapcsolatos eljárás lefolytatásának előkészítése.
  • Nyugdíjas referens feladatkörébe tartozó feladatok ellátása.
    • A közigazgatási alap- és szakvizsga, valamint az ügykezelői alapvizsga lebonyolításával kapcsolatos teendők teljes körű ellátása.
  • Az Önkormányzat éves költségvetése elkészítéséhez adatszolgáltatás.
    -   A jegyző hatáskörébe tartozó megbízási szerződések elkészítése, nyilvántartása.
    • A munkáltatói jogkör gyakorlásához szükséges helyi rendeletek, utasítások és szabályzatok elkészítésében való közreműködés.
    • A Hivatal köztisztviselői és munkavállalói részére nyújtott foglalkozás-egészségügyi szolgáltatás biztosításához szükséges feladatellátás.
    • Ellátja a humán iktatókönyvben a humán iktatással kapcsolatos feladatokat.
    • Biztosítja a feladatellátáshoz szükséges adminisztratív feladatok ellátását.

 

A települési főépítész

 

  • Gondoskodik a településfejlesztéssel, - rendezéssel, a város esztétikai arculatának alakításával, a helyi építési szabályzatnak, a város szerkezeti tervének és a szabályozási tervalapok felülvizsgálatával (módosításával) kapcsolatos feladatok végrehajtásáról.
  • Gondoskodik a településképi védelemmel kapcsolatos feladatok végrehajtásáról.
  • Részt vesz a kommunális, infrastrukturális fejlesztésekkel összefüggő feladatok tervezésében, a végrehajtás előkészítésében.
  • Ellátja az építészeti és természeti értékek védelmével jelentkező feladatokat.
  • Közreműködik a reklám-elhelyezési eljárásban, a közterület-használatok engedélyezésénél.
  • Ellenjegyzési jogot gyakorol a város- és utcaképi, ipari jellegű építési engedélyezési eljárásban, minősítve (véleményezve) az építési műszaki terveket. A főépítész ellenjegyzése nélkül építési engedélyt a rögzített területeken, helyeken a Hatósági Osztály nem adhat ki.

 

Építésügyi feladatok

 

-    Ingatlanok közterületi számozásával kapcsolatos hatósági feladatok ellátása.

-    Telekalakítási ügyek ellátása (szakhatóságként).

-    Nyomvonal jellegű építmények, járdák engedélyezéséhez szakhatósági állásfoglalás kiadása.

 

 

Informatika

 

  • Az informatikus biztosítja a Polgármesteri Hivatal informatikai (számítógépes) feladataival jelentkező hardver és szoftver igények megvalósítását.
  • Gondoskodik a szerverek üzemeltetéséről, szoftverek telepítéséről ill. a Polgármesteri Hivatal informatikai rendszerének, számítógépes hálózatának üzemeltetésével járó feladatok ellátásáról, a hivatalban keletkező adatok archiválásáról
  • Működteti a szervergépen futó cd-s adatbázisokat, biztosítja az adatokhoz való hozzáférést.
  • Ellátja a Polgármesteri Hivatal telefonhálózatával, a fénymásoló gépek üzemeltetésével, karbantartásával kapcsolatos informatikai- karbantartói feladatokat, feladatellátása során észlelt meghibásodások esetén haladéktalanul intézkedik, szükség esetén külső szakember igénybevételével.
  • Gondoskodik az iktatóprogram, valamint a MIKROVOKS, EDtR alkalmazásához szükséges informatikai támogatás biztosításáról, kapcsolatot tart a szoftverfejlesztőkkel.
  • Részt vesz az informatikai koncepció, az informatikai rövid-és hosszú távú fejlesztési stratégia kidolgozásában, gondozásában és megvalósulásában. A képviselő-testület által elfogadott koncepció és stratégia ismeretében javaslatot tesz az éves költségvetési koncepció ismeretében az informatikai eszközbeszerzésre.
  • A beruházások során az üzembe helyezési okmányok elkészítése és továbbítása a Gazdálkodási Osztály részére.

 

 

Pályázattal-beruházással kapcsolatos feladatok

 

  • Települési önkormányzatok érdekeltségi körébe tartozó pályázati lehetőségek feltárása, a pályázatok előkészítése, hazai és az Európai Unió által finanszírozott projektek menedzselése.
  • Szakmai szervezetekkel és gazdasági kamarákkal, regionális fejlesztési ügynökségekkel való kapcsolattartás és együttműködés kialakításának előkészítése.
  • Fejlesztési projektek előkészítése, partnerek felkutatása, a közös pályázatok előkészítésében való együttműködés, azok lebonyolítása, közreműködés műszaki tartalom meghatározásában.
  • Települési önkormányzatokkal való kapcsolattartás, a közös pályázati lehetőségek feltárása, együttműködési megállapodások előkészítése és a végrehajtásban való közreműködés.
  • Projektek megvalósításában közreműködő szerződő partnerekkel való együttműködés és kapcsolattartás, a projektek bonyolítása során szükséges gazdasági elemzések, pénzügyi elszámolásokban közreműködés, dokumentálási, adminisztratív feladatok elvégzése.
  • Beruházások, felújítások terveinek elkészíttetése (pályázatokhoz, közbeszerzésekhez), feladatok műszaki ellenőrzésének koordinálása műszaki ellenőrök közreműködésével.

Legfrissebb hírek

Virágosztás az intézmények részére

Április 26. 13:09

Közérdekű információk

Április 26. 12:21

Galériáinkból

II. Böszörményi Ballon Fieszta

Programajánló

"Vármegye kóstolgató"

Hortobágy, Mátai Ménes

Április 27. 08:00

26. „Szeresd a várost” gyermek futóverseny és Mezeifutás Diákolimpia Hajdúböszörmény körzeti döntője

Fürdőkerti Ifjúsági Szabadidőközpont (Hajdúböszörmény, Nagy István utca 38/a)

Szeptember 13. 14:00

Látnivalók

Bocskai István szobor

Hajdúböszörmény - Főtér

Trianoni emléktábla

Bocskai István tér – Hajdúsági Múzeum Bocskai István térre néző fala