Gazdálkodási Osztály
Osztályvezető: Nyakas Tibor
Osztályvezető bemutatkozása:
Egyetemi tanulmányaimat a Debreceni Egyetem Agrárgazdasági és Vidékfejlesztési Kar Gazdasági Agrármérnök szak nappali tagozatán végeztem, ahol 2006-ban vehettem át diplomámat. A közigazgatásban gazdasági területen 2009-óta folyamatosan dolgozom. 2010-ben a Debreceni Egyetem Állam- és Jogtudományi Kar gazdasági szakember képzésben jogi szakokleveles diplomát szereztem. Hajdúböszörményben 2017. novemberétől vezetem a Gazdálkodási Osztályt.
A Gazdálkodási Osztály költségvetési szerv működéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért, a zavartalan működés és gazdálkodás biztosításáért felelős szervezeti egység.
Az Osztály ellátja a tervezéssel, az előirányzat-felhasználással, a szerv hatáskörébe tartozó előirányzat módosítással, készpénzkezeléssel, a könyvvezetéssel, a beszámolási kötelezettséggel, a helyi adóztatással, az adatszolgáltatással kapcsolatos feladatokat.
A vonatkozó központi jogszabályok figyelembevételével, valamint a helyi sajátosságok alapján az elvégzendő feladatokat részletesen meghatározza a szervezeti egység által készített ügyrend, valamint a vezetők és a szervezeti egység pénzügyi-gazdasági feladatait ellátó felelős alkalmazottak munkaköri leírásai.
Gazdálkodási Osztály feladatai:
- Az önkormányzat, a polgármesteri hivatal, az önkormányzati intézmények gazdálkodásával összefüggő feladatok ellátása és koordinálása, különösen
- A költségvetés-, a zárszámadás tervezet előkészítése, a beszámolók összeállítása, az önkormányzati vagyonleltár elkészítése.
- önállóan gazdálkodó önkormányzati szervek finanszírozása, költségvetéseik összeállításának koordinálása;
- közreműködés pénzügyi információs rendszer működtetésében, kapcsolattartás a területileg illetékes Magyar Államkincstárral (MÁK)
- Egyéb gazdálkodási (számviteli) feladatok végzése.
- Folyamatos munkakapcsolatot tart pénzügyi gazdálkodási és számviteli vonatkozásban a polgármesteri hivatal osztályaival, önkormányzati intézményekkel.
- Támogatja az okleveles könyvvizsgáló tevékenységét.
- Felülvizsgálja, véleményezi a pótelőirányzati igényeket, s azokat előkészíti önkormányzati tárgyalásra. Javaslatot tesz a működési és felhalmozási előirányzatok egymás közötti átcsoportosítására, továbbá a tartalék, pénzmaradvány és a bevételi többletek felhasználására.
- Az Önkormányzat felhatalmazása alapján a testületi döntésen alapuló előirányzat változásokat végrehajtja.
- Ellátja a finanszírozási terv szerint az intézmények pénzellátásával kapcsolatos feladatokat.
- Irányítja a bérgazdálkodást, biztosítja a MÁK-nál a bérszámfejtéshez szükséges anyagokat, ellátja a TB ügyek intézését.
- Intézkedik a MÁK felé a törzsadattárban történő változásokról.
- Gondoskodik a költségvetési alapokmányok naprakészségéről és továbbításáról a MÁK felé.
- Gondoskodik helyi és megosztott adók kivetéséről, könyveléséről, számítógépes nyilvántartásáról.
- Végzi az adóbehajtással kapcsolatos feladatokat.
- Intézi az adó-, és értékbizonyítványok kiadásával jelentkező feladatokat.
- Kapcsolatot tart lakossági adóztatást érintő kérdésekben illetékes szervekkel.
- Gyakorolja az adóigazgatással összefüggő I. fokú adóhatósági feladat- és hatásköröket.
- A Pénzügyi Ellenőrző és Mezőgazdasági Bizottság üléseivel kapcsolatos teendőket ellátja.
- Számlázási feladatok során a számlák előállítása, könyvelése.
- Kapcsolattartás a Vagyonkezelő Zrt.-vel és gazdasági társaságaival, egyéb önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságokkal.
- Közbeszerzéssel, vagyonnyilvántartássalkapcsolatos feladatok:
- A közbeszerzési eljárásokból adódó feladatok, valamint Hajdúböszörmény Város Önkormányzatának közbeszerzési szabályzatában meghatározott feladatok előkészítése, végrehajtása.
- A közbeszerzési értékhatár alatti egyéb beszerzések tekintetében a vonatkozó önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok előkészítése.
- Ellátja a Közbeszerzési Bizottság tevékenységével kapcsolatos ügyviteli teendőket.
- Közreműködik az állami fejlesztési célú támogatások és európai uniós támogatások igénybevételének kidolgozásában.
- Ellátja a vagyonkataszter vezetésével kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a vagyonnyilvántartással kapcsolatos feladatokat.
- A Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztállyal együttműködik a beruházások analitikus nyilvántartása, üzembe helyezése, beruházási statisztikai jelentések készítésében.
- A Városfejlesztési és Városüzemeltetési Osztállyal együttműködik az osztály által végzett beruházások során az üzembe helyezési okmányok elkészítése és továbbítása tekintetében.
Gazdálkodási Osztály |
43 |
563-243 |
Nyakas Tibor Gazdálkodási Osztály osztályvezető |
44 |
563-244 |
Fejes Ildikó adminisztrátor, ügykezelő |
|
45 |
563-245 |
Darócziné Móricz Erika Adócsoport csoportvezető |
|
46 |
563-246 |
Barkó Erzsébet adóügyi ügyintéző Nagyné Bodnár Julianna adóügyi ügyintéző Cs. Tóth Anita adóügyi ügyintéző |
|
47 |
563-247 |
Elekné Kathi Anita adóügyi ügyintéző Vinczéné Erdős Anikó Tünde adóügyi ügyintéző |
|
48 |
563-248 |
Szászi Csabáné adóügyi ügyintéző Ecsediné Kádár Krisztina adóügyi ügyintéző |
|
47-48 |
563-258 |
Adócsoport ügyfélfogadási időben hívható |
|
49 |
563-249 |
Vargáné Péter Róza Költségvetési csoport csoportvezető |
|
50 |
563-250 |
Hőgyéné Nagy Ildikó költségvetési ügyintéző Tóthné Balogh Zsuzsanna költségvetési ügyintéző |
|
50 |
563-205 |
Kissné Nagy Mária költségvetési ügyintéző Oláh Valéria költségvetési ügyintéző |
|
51 |
563-251 |
Ludánszki Mária költségvetési ügyintéző |
|
52 | 536-252 |
Pető Szilvia
vagyonkezelési,
|
Kapcsolódó dokumentumok
E ügyintézés
Küldje elektronikusan (IDE kattintva)
Intézze ügyeit, hivatalos levelezéseit gyorsan, kényelmesen!
Legfrissebb hírek
Galériáinkból
Programajánló
Sillye Klasszik II. felvonás: Életfa
Sillye Gábor Művelődési Központ és Közösségi Ház, Bársony András terem
Szeptember 16. 18:00
IV. 24 órás futás
Fürdőkerti Rendezvény és Turisztkai Szabadidőpark
Szeptember 20. 08:00
Látnivalók