2021. július 28., szerda |

HAJDÚBÖSZÖRMÉNY VÁROS ÖNKORMÁNYZATA ASP KÖZPONTHOZ VALÓ CSATLAKOZÁSA

2019. május 29. 11:30 Közérdekű

Projekt azonosítószáma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01188
Projekt forrása: Európai Szociális Alap
Kedvezményezett neve: Hajdúböszörmény Város Önkormányzata
Projekt címe: Hajdúböszörmény Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása
Szerződött támogatás összege: 9 000 000 Ft
Támogatás mértéke: 100 %
Támogatási döntés dátuma: 2017. 05. 26.

Projekt tartalma:

A projektgazda Hajdúböszörmény Város Önkormányzata 1990-ben alakult, jogi személy, mely önállóan, demokratikusan gyakorolja a helyi közhatalmat. Szabadon igazgatja a feladat- és hatáskörébe tartozó közügyeket, gondoskodik a helyi közszolgáltatásokról.

A városhoz három külterületi településrész tartozik: Bodaszőlő, Hajdúvid és Pród. Ezen területekkel a településnek több, mint 32.000 lakosa van. Az Önkormányzat kiterjedt intézményhálózatot működtet, az oktatási-nevelési intézmények közül 3 óvodát (8 telephelyen), 5 általános iskolát (8 telephelyen), 3 középiskolát, két alapfokú művészeti iskolát, továbbá egy nevelési tanácsadót tart fenn. Művelődési és sport jellegű intézményei a Kertész László Városi Könyvtár és a Hajdúsági Múzeum. Egészségügy területen szakorvosi rendelőintézetet, háziorvosi rendelőket, tüdőbeteg gondozót, terhes-, csecsemő- és kisgyermek tanácsadót működtet. Szociális intézményei: Szociális Szolgáltató Központ, Fazekas Gábor Idősek Otthona, Városi Bölcsőde. Egyéb intézményei a Városüzemeltetési Intézmény és az Önkormányzati Tűzoltóság.

 

A projekt célja a szükséges infrastrukturális feltételek megteremtéséhez és a hatékony működéshez elengedhetetlen eszközök és szoftverek beszerzése üzembe helyezéssel együtt.

-       Az önkormányzat oldalán felmerülő folyamatszervezési, szabályozási (igazgatásszervezés) feladatok végrehajtása, szabályozási háttér megteremtése, szervezeti, ügyviteli változások beépítése a működési rendbe, a szükséges módosítások elvégzése a helyi szabályzatokon

-       Önkormányzat elektronikus ügyintézési folyamatának kialakítása, kapcsolódó belső szabályzások megalkotása, szükséges önkormányzati rendeletek elkészítése, folyamatban résztvevő ügyintézők felkészítése

-       Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja: adattisztítás, rendszer testreszabása, paraméterezés, adatmigráció.

-       ASP-központ által szervezett oktatáson való részvétel

-       Tesztelés, élesítés az ASP-szolgáltatáshoz történő csatlakozás során

 

A projekt során beszerzésre került eszközök:

-       5 db monitor alapkonfiguráció

-       5 db munkaállomás

-       15 db kártyaolvasó alapkonfiguráció

-       5 db laptop

 

A projekt eredményeként a következők teljesültek:

-       jogszabályban meghatározott határidőben megvalósult csatlakozás az önkormányzati ASP központhoz

-       tesztelt, éles üzemben működő csatlakoztatott szakrendszerek

-       a jogszabályban előírt technikai feltételeknek megfelelő, üzembe helyezett, működő hardver eszközök, és hálózati infrastruktúra elemek

-       az új működésnek megfelelően átalakított hivatali folyamatok, módosított szabályzatok

-       megfelelően tisztított szakrendszeri adatbázisok

-       csatlakozási feltételeknek megfelelően lebonyolított adatmigráció

-       megkötött és hatályba lépett Szolgáltatási Szerződés


 

Legfrissebb hírek

Kampány indul a helyi termékek piacának fellendítésére

Július 27. 15:45

Hamar elfogták a csalókat a hatóságok

Július 26. 15:56

Galériáinkból

Szeresd a várost XVIII. Hajdúfutás utcai futóverseny

Programajánló

Hajdúvidi falunap

Július 31. 08:00 - Július 31. 21:00

Látnivalók

Népi Hajdúház

Hunyadi János körút 2/A.

II. világháborús emlékmű

Honvéd utca