Ügyfélfogadási rend a Polgármesteri Hivatalban
2021. március 8. 13:35 Koronavírus
Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a veszélyhelyzet időtartama alatt is személyes ügyfélfogadást biztosítunk a Polgármesteri Hivatal főbejáratán keresztül a fsz. 14-es irodában azon ügyek esetében, ahol az ügyfelek személyes megjelenését jogszabály írja elő: anyakönyvi ügyek (születés, házasságkötési szándék bejelentése, halálozás), apai elismerő nyilatkozat felvétele, földkifüggesztés esetében elővásárlási és előhaszonbérleti jog gyakorlása, hatósági bizonyítvány kiállítása.

Az ügyfelek számára a telefonos kapcsolattartás ebben az ügyekben is biztosított. Kérem a személyes megjelenés előtt telefonon vegyék fel a kapcsolatot a Hivatal munkatársával adategyeztetés céljából.
Kérem Önöket, hogy a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadásán csak azok az ügyfelek jelenjenek meg, akik részére a személyes megjelenés kötelező, egyéb esetekben az ügyintézés elsősorban elektronikusan vagy papíralapon történjen. Az ügyfelek a Hivatal bejáratánál található iratgyűjtő ládában továbbra is elhelyezhetik írásbeli beadványaikat; ügyeiket a város honlapján található – általuk kitöltött – nyomtatványokkal, a Hivatal portáján található nyomtatványokkal, valamint ügyfélkapu használatával elindíthatják. Az ügyfelek számára a telefonos kapcsolattartás is biztosított.
Kérem, hogy továbbra is részesítsék előnyben az elektronikus, telefonos ügyintézést (563-200), valamint vegyék igénybe a főbejáratnál elhelyezett iratgyűjtő ládát!
Koláné dr. Markó Judit jegyző
Legfrissebb hírek
Megbeszélés zajlott a Szociális Szolgáltatástervezési Koncepcióról
Február 12. 15:46
Sikeresen lezajlott a közmeghallgatás Hajdúböszörmény 2025. évi költségvetéséről
Február 12. 13:02
Galériáinkból
2024.09.07. VI. Pródi Főzőverseny és Robikapa verseny
Programajánló
Lakossági Fórum
Polgármesteri Hivatal, Báthory Gábor terem, Bocskai István tér 1.
Március 31. 17:00
Látnivalók